رضوان رســـانه

تولید محصولات چندرسانه‌ای در حوزه انقلاب اسلامی

رضوان رســـانه

تولید محصولات چندرسانه‌ای در حوزه انقلاب اسلامی

رضوان رســـانه
آخرین نظرات

دفتر تولیدات چندرسانه‌ای رضوان‌رسانه نرم‌افزار چندرسانه‌ای مجموعه پوسترهای نهضت مردمی پوستر انقلاب را به سفارش این نهضت تهیه نموده است.


در بخش آشنایی با نهضت این نرم‌افزار می‌خوانیم: 
نهضت مردمی پوستر انقلاب حرکتی است مردمی در جهت تبلیغ ارزشهای اسلام ناب محمدی و منویات مقام معظم رهبری در سطح مخاطب جهانی. این تبلیغ، در قالب پوستر به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در فضای مجازی و حقیقی توسط شبکه‌های مردمی متشکل از ایده‌پردازان، طراحان، مترجمان، بانیان چاپ، توزیع‌کنندگان و رابطین اطلاع‌رسانی صورت می‌پذیرد.

فعالیتهای این نهضت که از سال 1388 آغاز گردیده کاملاً توسط نیروهای مردمی انجام شده و پس از طراحی و ارائه فایلهای قابل چاپ در فضای مجازی در فضای حقیقی نیز چاپ و توزیع می‌گردد.


این محصول شامل بخش‌های ذیل می‌باشد:
مرامنامه: پیام حضرت امام خمینی ره به هنرمندان
آشنایی با نهضت: معرفی مختصر، پیشینه نهضت، خاطرات، گزارش عملکرد
پوسترها: سیصد و یک عنوان پوستر با کیفیت مناسب برای چاپ در سه بخش موضوعی (پانزده موضوع)، طراحان (پنجاه و چهار طراح) و دیگر زبان‌ها (بیست و یک پوستر)
نگاه نهضت: گرافیک و انقلاب اسلامی، زبان گرافیک و سمبل‌هایش، هنر آینده مخاطب، جنبش سبز را به مطالبه طلبیدیم، گرافیک انقلابی در فتنه 88
تقدیرها
گزارش‌های تصویری: دویست و نوزده عکس در قالب بیست و دو عنوان گزارش تصویری از اکران‌ پوسترها در مکان‌های مختلف می‌باشد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی